dag 14 (31 juli 2014) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Maurice Vlieger - WaarBenJij.nu dag 14 (31 juli 2014) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Maurice Vlieger - WaarBenJij.nu

dag 14 (31 juli 2014)

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag heel vroeg uit de veren want we hebben een dagtrip Hoover Dam en Grand Canyon op het programma staan. Na ongeveer 3 kwartier bereiken we in alle vroegte de Hoover dam. Echt een zeer indrukwekkend bouwwerk. Na de nodige picca’s rijden we verder richting de Grand Canyon. Wat een schitterend mooi stukje schepping is dat! Echt onbeschrijfelijk mooi en immens groot. In 1 woord overweldigend! We rijden langs de South Rim en nemen de East Drive helemaal tot Desert View. Echt prachtig om de stijle wanden, prachtige kleuren en heel diep in de kloof de Colorado River te zien. Als we eind van de middag terug zijn bij het startpunt willen we nog een heel klein stukje van de West Drive meenemen maar dit kan alleen met shuttle’s en aangezien er net een klap onweer is als wij in de Shuttle zitten gaat dit feest niet door. We rijden terug richting Vegas en komen daar ongeveer 22.00 uur weer aan. Echt een super geslaagde dag. Jammer dat Amy en Koen hiervan geen getuige konden zijn.