dag 9 (26 juli) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maurice Vlieger - WaarBenJij.nu dag 9 (26 juli) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maurice Vlieger - WaarBenJij.nu

dag 9 (26 juli)

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na weer een heerlijke nachtrust hebben we vandaag weer een vol programma. Na het ontbijt starten we met een bezoek aan de farmers market. Echt weer een belevenis en niet te vergelijken met de markten in Nederland. Daarna rijden we door Beverly Hills naar de bekende winkelstraat Rodeo Drive. Geen celebs gespot maar wel mooie auto’s en extreem dure shops. Daarna langs de universal studio’s naar de Hollywood sign gereden. Daarna in Hollywood de beroemde Walk of Fame gelopen. Verschillende Maurice-en gezien maar de fame of Maurice de Vlieger is in de USA waarschijnlijk nog niet doorgedrongen. Bij het Staples center even wat gegeten en nog wat rondgeslenterd. Daarna nog even langs het beroemde olympisch memorial coliseum gereden waar de Olympische zomerspelen van 1932 en 1984 gehouden zijn. Moe komen we terug in het hotel waar Dani, Noa en ik nog even het zwembad onveilig maken.